Методична робота

 Урок в музеї 

Урок літературного читання на тему: "Сторінками історії України у музеї "Арсенал" м.Львів"




Урок -милування зимою







Урок - гра - подорож 

"Я і Україна (природознавство)" (3 клас)

Тема: Зелене диво Землі-рослини. Підсумковий урок.

Ключові компетентності (загально пізнавальні цілі);
• систематизувати знання дітей про рослини;
• значення рослин, різноманітність рослин на Землі, про види рослин;
• продовжити формувати навички дослідницької роботи та спостереження;
• розвивати творчу уяву, вміння аналізувати інформацію;
• виховувати в учнів любов до природи, необхідність охороняти та примножувати її багатства.

 Урок-казка з математики

“ Подорож у тридесяте царство ” (1 клас)


Тема: Числа першого десятка. Додавання та віднімання в межах 10.
Ключові компетентності (загально пізнавальні цілі):
         Повторити назви чисел першого десятка;
         Формувати обчислювальні навички додавання та віднімання в межах 10;
         Розвивати логічне мислення учнів, увагу, спостережливість, уміння
порівнювати, знаходити суттєві ознаки;
         Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.


Інтегроване заняття

Основи здоров'я. 4 клас

Тема уроку. “ Досліджуємо ризики і небезпеки ”.



Мета уроку. Ознайомити дітей з поняттям ризику і небезпеки та впевненість діям у надзвичайних ситуаціях.
Збагачувати знання дітей про ризики й небезпеки , які очікують дітей у повсякденному житті . Розширювати поняття про те, що безпечний шлях – це найкращий шлях до школи, вогонь – наш друг і ворог. Розвивати навички і вміння користуватись електроприладами, газовими приладами, вміння робити правильні дії, коли відчув запах газу в приміщенні.
Виховувати увагу і бережне ставлення до свого здоров’я і життя.



Інтегроване заняття із загальнопізнавальної теми
“Українські народні пісні”

Літературне читання. 3 клас

Тема: “Українські народні пісні”

Ключові компетентності:

- збагачувати уявлення учнів про пісню як жанр усної народної творчості;
- вчити учнів визначати тематику народних дитячих пісень, називати дійових осіб, давати їм характеристику;
- працювати над художніми засобами пісні;
- вдосконалювати навички виразного читання;
- виховувати любов до народної пісні;
розвивати творчі здібності.

Інтегроване заняття із загально пізнавальної теми “Калина” 

(2 клас)


Тема: “Калина”

Переглянути конспект уроку
Ключові компетентності:
• формулювати уміння аналізувати спостережувані явища;
• удосконалювати знання і розвинути пізнавальну самостійність учнів у процесі читання;
   розвивати творчі здібності.

Дидактичні ігри


1.    « Шифрувальники»
Клас ділиться на групи. Кожна група одержує однакові картки з набором букв.
Завдання: знайти «зайві» букви і скласти з них слово(речення) з назвою твору. Наприклад,
Ооолооо
Ііаіііііііііііі
Ееесееее
Уоууууууу
Иичиииии
Кьььььььь
Юююаююю
Слово –« Ласочка»,Григір Тютюнник.

2.    « Чарівна лотерея»
Клас ділиться на команди. Кожна команда одержує однакові картки із ключовими словами з вивченого твору.
Завдання: швидко прочитати слова, визначити назву твору та автора слів. Наприклад,
Добро повертається зроблене сторицею комусь.(Притча «У пригоді», Лев.)

3.    «Путанка»
Група одержує моток кольорових ниток.
Завдання: взяти початок нитки, передати його наступному,але задавши перед цим запитання до даного твору, наступний учень бере свою нитку – відповідає на це запитання і задає запитання наступному гравцю. Перемагає та команда, у якої більш запутана нитка.

4.    «Джерельце»
Учні стають парами одні за одними.
Завдання: придумати споріднене слово до даного. Ведучий проходить під руками – обирає когось із гравців, називає спільнокореневе слово, а хто залишився без пари – проходить вперед, обирає собі пару,але перед цим також називає споріднене слово. Гра триває до тих пір, поки є споріднені слова до даного слова. Пізніше придумуємо до іншого слова.

5.    « Зберемо урожай»
На дошці прикріплені паперові кошички, на столі у вчителя – малюнки грибів або фруктів та овочів.
Завдання: 1-ий ряд збирає у свій кошичок їстівні гриби, а 2-ий ряд – неїстівні.
Завдання: 1- ий ряд – овочі, а 2- ий ряд – фрукти.

6.    « Лото»
Клас ділиться на групи. Кожна команда одержує картки з назвами творів, авторами, фрагментами з твору, дійовими особами.
Завдання: з’єднати назву твору з його автором, дійовими особами.
Або, кожна група одержує індивідуальні картки. Наприклад,
1 –а група – назви творів;
2 –а група – дійові особи;
3 -я група – автори;
4 –а група – фрагменти з творів.
Завдання: знайти відповідності між картками по сигналу вчителя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Запрошення у школу

Сценарій "Через поле, через гай йде до діток Миколай"

Українські вечорниці