Методична робота
Урок в музеї
Урок літературного читання на тему: "Сторінками історії України у музеї "Арсенал" м.Львів"
Урок -милування зимою
Урок - гра - подорож
"Я і Україна (природознавство)" (3 клас)
Тема: Зелене диво Землі-рослини. Підсумковий урок.
Ключові компетентності (загально пізнавальні цілі);
• систематизувати знання дітей про рослини;
• значення рослин, різноманітність рослин на Землі, про види рослин;
• продовжити формувати навички дослідницької роботи та спостереження;
• розвивати творчу уяву, вміння аналізувати інформацію;
• виховувати в учнів любов до природи, необхідність охороняти та примножувати її багатства.
Урок-казка з математики
“ Подорож у тридесяте царство ” (1 клас)
Тема: Числа першого десятка. Додавання та віднімання в
межах 10.
Ключові
компетентності (загально пізнавальні цілі):
•
Повторити назви чисел першого десятка;
•
Формувати обчислювальні навички додавання та
віднімання в межах 10;
•
Розвивати логічне мислення учнів, увагу,
спостережливість, уміння
порівнювати, знаходити суттєві ознаки;
• Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.
порівнювати, знаходити суттєві ознаки;
• Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.
Переглянути Конспект уроку-казки з математики
Інтегроване заняття
Основи здоров'я. 4 клас
Тема уроку. “
Досліджуємо ризики і небезпеки ”.
Мета уроку. Ознайомити дітей з поняттям ризику і небезпеки та впевненість діям у надзвичайних ситуаціях.
Збагачувати знання дітей про ризики й небезпеки , які очікують дітей у повсякденному житті . Розширювати поняття про те, що безпечний шлях – це найкращий шлях до школи, вогонь – наш друг і ворог. Розвивати навички і вміння користуватись електроприладами, газовими приладами, вміння робити правильні дії, коли відчув запах газу в приміщенні.
Виховувати увагу і бережне ставлення до свого здоров’я і життя.
Інтегроване заняття із загальнопізнавальної теми
“Українські народні пісні”
Літературне читання. 3 клас
Тема: “Українські народні пісні”
Ключові компетентності:
- збагачувати уявлення учнів про пісню як жанр усної народної творчості;- вчити учнів визначати тематику народних дитячих пісень, називати дійових осіб, давати їм характеристику;
- працювати над художніми засобами пісні;
- вдосконалювати навички виразного читання;
- виховувати любов до народної пісні;
розвивати творчі здібності.
Інтегроване заняття із загально пізнавальної теми “Калина”
(2 клас)
Тема: “Калина”
Переглянути конспект уроку
Ключові компетентності:
• формулювати уміння аналізувати спостережувані явища;
• удосконалювати знання і розвинути пізнавальну самостійність учнів у процесі читання;
• розвивати творчі здібності.
Ключові компетентності:
• формулювати уміння аналізувати спостережувані явища;
• удосконалювати знання і розвинути пізнавальну самостійність учнів у процесі читання;
• розвивати творчі здібності.
Дидактичні ігри
1.
« Шифрувальники»
Клас ділиться на групи. Кожна
група одержує однакові картки з набором букв.
Завдання: знайти «зайві» букви і
скласти з них слово(речення) з назвою твору. Наприклад,
Ооолооо
Ііаіііііііііііі
Ееесееее
Уоууууууу
Иичиииии
Кьььььььь
Юююаююю
Слово –« Ласочка»,Григір
Тютюнник.
2.
« Чарівна лотерея»
Клас ділиться на команди. Кожна
команда одержує однакові картки із ключовими словами з вивченого твору.
Завдання: швидко прочитати слова,
визначити назву твору та автора слів. Наприклад,
Добро повертається зроблене
сторицею комусь.(Притча «У пригоді», Лев.)
3.
«Путанка»
Група одержує моток кольорових
ниток.
Завдання: взяти початок нитки,
передати його наступному,але задавши перед цим запитання до даного твору, наступний
учень бере свою нитку – відповідає на це запитання і задає запитання наступному
гравцю. Перемагає та команда, у якої більш запутана нитка.
4.
«Джерельце»
Учні стають парами одні за
одними.
Завдання: придумати споріднене
слово до даного. Ведучий проходить під руками – обирає когось із гравців,
називає спільнокореневе слово, а хто залишився без пари – проходить вперед,
обирає собі пару,але перед цим також називає споріднене слово. Гра триває до
тих пір, поки є споріднені слова до даного слова. Пізніше придумуємо до іншого
слова.
5.
« Зберемо урожай»
На дошці прикріплені паперові
кошички, на столі у вчителя – малюнки грибів або фруктів та овочів.
Завдання: 1-ий ряд збирає у свій
кошичок їстівні гриби, а 2-ий ряд – неїстівні.
Завдання: 1- ий ряд – овочі, а 2-
ий ряд – фрукти.
6.
« Лото»
Клас ділиться на групи. Кожна
команда одержує картки з назвами творів, авторами, фрагментами з твору,
дійовими особами.
Завдання: з’єднати назву твору з його автором, дійовими особами.
Або, кожна група одержує індивідуальні
картки. Наприклад,
1 –а група – назви творів;
2 –а група – дійові особи;
3 -я група – автори;
4 –а група – фрагменти з творів.
Завдання: знайти відповідності між картками по сигналу
вчителя.
Коментарі
Дописати коментар